četrtek, 24. maj 2012

Rabarbarina torta

Ko dobiš nekaj velikih stebel rabarbare, je treba z njimi nekaj naredit:))) kompot res ni zanimiva reč... torta bo boljša izbira.

Recept
Sestavine za testo:
250 g bele moke
70 g margarine
70 g sladkorja
2 jajci
1/2 zavitka pecilnega praška
1 žlička kisle smetane

 
Vse sestavine dodamo v posodo in iz njih naredimo testo. 
V hladilniku naj počiva pol ure.

Sestavine za nadev:
500 g očiščene rabarbare (stebel)
80 g sladkorja
cimet
2 zavitka vanilijevega sladkorja

Rabarbarina stebla operemo in olupimo. Jaz sem to naredila tako, da sem konico majhnega nožka pravokotno na steblo potisnila tik pod tanko kožico stebla in povlekla v smeri stran od stebla. Na vsakem steblu sem to ponovila tolikokrat, da ni imel več olupka oz. kožice. Se kar fino povleče stran:)
Stebla prerežemo vzdolžno, nato jih narežemo na 3 cm dolge koščke. Stresemo jih v posodo in potresemo s sladkorjem in cimetom. Pustimo stati pol ure.

Sestavine za preliv:
50 g sladkorja
3 rumenjaki
250 ml sladke smetane
100 ml kisle smetane

Sestavine za preliv ročno zmešamo v posodi. 

Potek dela

 
 
Testo zvaljamo v obliko pekača in ga položimo v pekač, ki smo ga prej zaščitili s peki papirjem. Pripravljeno rabarbaro potresemo po testu. Ker je v mojem primeru rabarbara spustila od sebe veliko soka, sem testo potresla s približno 5 žlicami krušnih drobtin. Pečemo pri 180 stopinjah 10 minut.

 
Nato vzamemo iz pečice in prelijemo s prelivom.

Damo nazaj v pečico in pečemo, da preliv lepo zarumeni (približno pol ure). 
Pustimo, da se torta v pekaču shladi, šele nato odstranimo obroč in serviramo. 
Dober tek.


2 komentarja:

  1. Kako pa misliš, da bi bilo, če bi rabarbaro nasekljala ali pa naribala čist na drobno?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pol bi bla pa čežana, tkole narezana je bla odlična, čist mehka in fajn:P

    OdgovoriIzbriši