sobota, 8. februar 2014

365 dni - 39. mehak

#365dni
#mehak #soft
39/365 mehak je šal, ki me pogreje

Zima mi ni prav nič ljuba. Najraje se zavijam v mehke odejice in na kavču "čakam" na pomlad ;) Na tačke natikam mehke nogavice, ko hodim spat. Zimska posteljnina je topla, mehka in včasih komaj čakam, da pride čas za počitek v mehki postelji... No, zdaj bi še kdo mislil, da le poležavam in se grejem:) Ah ne ... v bistvu bolj malo mirujem;) Ampak pri današnji besedi, mi je rojila po glavi v glavnem mehkoba tople volne, ki nas greje v hladnih zimskih dneh. 
Najboljša Julijina izjava, ki se dotika današnje teme je bila, ko je Lučka čakala sede na tleh, da gremo na sprehod, Julija je počepnila k njej, v svoje male dlani vzela okrogla lička male setrice in rekla: "O Lučka, kako maš mehka lička". Kr srce se mi topi ob takih prizorih.
No in danes, si nisem zadala projekta, da Julijo prepričam v ponovitev dogodka, ter da ob tem uspem naredit še fotko. Rezultat bi bil najbrž moj živčni zlom :)))) 
Zato sem zaposlila najstarejšo hči. Bolj se je trudila pozirati, bolj je grdo gledala in ugotovila, da se zna sama najbolje fotkat. Saj veste "selfi-ji" so zdaj in ;) in prispevala je fotko za današnjo "mehkobo"


2 komentarja: