Spoštovani ustvarjalci, rokodelci in oblikovalci unikatnih izdelkov.
V
bistvu ne vem, kje naj začnem in predvsem kako naj povem, da ne bo
predolgo in bo sploh kdo prebral do konca. Ne bi želela, da dobite vtis,
da gre za vsiljeno pošto, za komercialno sporočilo ali kaj podobnega.
Poskušala bom biti čim krajša in povedati le bistvo:) Predvsem bom
iskrena, ker je to moje vodilo v življenju.
Sem urednica
revije Unikat. Revijo ustvarjam že 15 let, ves čas pa na tej poti hodiva
skupaj s fotografom Brankom. V vseh letih sva spoznala in sodelovala z
veliko slovenskimi izdelovalci unikatnih izdelkov. To so krasni ljudje,
za katere upam trditi, da je večina njih svojemu ustvarjalnemu delu zelo
predana, na visokem nivoju, z veliko znanja ... Seveda so vedno svetle
in temne izjeme, ki menda potrjujejo pravilo ;)
Evo in sem že pri bistvu:
Ustvarjalci
in rokodelci izdelujejo krasne izdelke. Veliko le-teh svoje izdelke
tudi prodaja, kar je povsem razumljivo. Tržnice, art trgovinice in art
sejmi so prodajne točke, kjer se potencialni kupec sreča osebno z
izdelki, jih vidi, otipa in se lahko prepriča o kvaliteti in izgledu.
Ali opravi nakup ali ne, je potem odvisno od globine žepa (in mogoče še
od česa). A če so izdelki lični, kvalitetni in uporabni, izdelovalec oz.
prodajalec simpatičen, potem smo naredili vse kar je v naši moči, da
prodamo čim več izdelkov.
Drugi danes zelo priljubljen
kanal za prodajo je splet (internet), torej facebook in spletne trgovinice.
Tukaj pa stvar ni več tako enostavna. Izdelki so lahko super krasni,
izdelovalec prijazen a kljub temu prodaja šepa. Ker? Ker imamo na
facebooku ali v spletni trgovini amaterske in nekvalitetne fotogtrafije,
ki izdelka ne pokažejo v pravi luči. Oprostite, ne jemljite tega
osebno, včasih ne vem ali bi jokala ali bi se jezila, kaj vse vidim na
fotografijah.
Srce me boli, ko vidim slabe fotografije,
predvsem pa me boli srce, ko se zavem, da za njimi stoji oseba, ki je
vložila veliko truda in znanja v oblikovanje izdelka, se pa hkrati ne
zaveda, da je fotografija izdelka slaba. Razumem, da nima vsak
fotografskega znanja, a na tem mestu se vprašam, zakaj tega posla ne
prepusti usposobljenim ljudem.
Škoda je. Škoda truda, časa, vsega kar vložijo v izdelovanje izdelkov in potem s slabo fotografijo izpuhti.
Moj
nasvet sledi in vam ga želim dati v vaše dobro (in nič ne bom iztržila
od njega), samo svetujem, ker mi je mar. No ja, rekla sem, da bom
iskrena... priznam ... in malček delam reklamo Branku, a si jo upam,
ker ga poznam, ker vem, da je vrhunski fotograf. Ker mu zaupam. Ker vem, da vas ne bo razočaral.
Predstavite
svoje izdelke na dostojanstven način. Naj bo fotografija prijetna za
oči, saj z očmi kupujemo. Ostrina, svetloba, barva ozadja, sence, vse to
in še več, je še kako pomembno. Ni potrebno, da vam fotograf ovekoveči
vse izdelke, lahko izberete le najboljše, tiste s katerimi se boste
tržili na spletu. Lepa fotografija bo pritegnila vaše kupce, ljubitelje
lepih unikatnih izdelkov. Slaba jih bo zagotovo odvrnila in jim (mogoče po krivici) sporočila, da nimate občutka za lepoto. Bodite kritični do
fotografij vaših izdelkov, tako kot ste kritični do izdelkov, ko
nastajajo pod vašimi spretnimi prsti. Pred kratkim sem bila pri reviji
priča temu, da so ljubiteljski izdelovalci bili pripravljeni plačati oglasni prostor
za trženje svojih izdelkov. Za marsikoga je ta znesek mogoče predstavljal izkupiček od ne le enega prodanega izdelka, mogoče več deset izdelkov ...A nekateri so promocijo naredili s slabimi
fotografijami. Žal. Fotografija pa je tista, ki sporoča in vabi oči:
kupi me, poglej kako lepa skodelica sem ... Plačali bi oglasni prostor,
plačali stojnico, in zakaj potem ne bi plačali še fotografa za vsaj
nekaj fotografij, ki bi prodajale vaše lepe izdelke in poplačale vaš
trud? Ki bi vas predstavile dostojanstveno.
Vaši izdelki
so zelo različni, leseni, svetleči, majhni, z reliefnimi površinam ...
pri vsakem je potrebno izpostaviti kaj drugega, vsak zahteva posebno
obravnavo. In verjemite mi, če kdo ve in zna, če ima kdo izkušnje z
nešteto različnimi materiali, barvami velikostmi, ... potem jo to
Branko, ki že 16. leto naredi sleherno fotografijo za revijo Unikat. Še
vedno se ni naveličal, še vedno je kljub vsem bogatim izkušnjam vsak
edinstven izdelek nov izziv tako zanj, kot tudi zame. In ne bo vam
mastno zaračunal, ker je tudi sam bil na začetku podjetniške poti in ve,
da je tudi nekaj deset evrov lahko za nekoga celo bogastvo.
Načeloma
je to vse, kar sem želela povedati, in upam, da je iz vaše strani bilo
razumljeno tako, kot je bilo iz moje strani mišljeno. Dobronamerno.
Pozitivno. Spodbudno.
Sporočilo lahko mirne vesti preskočite in
greste naprej. Lahko pa me za več informacij kontaktirate na spodnjo
številko ali mail. Pa oprostite, moje sporočilo ni ravno kratko, a
veste, lahko bi bilo še daljše :))))
Za več informacij o fotografu in njegov kontakt kliknite na
Pa še povabilo k sodelovanju z revijo Unikat, v kateri lahko predstavite sebe, svojo dejavnost oziroma izdelke:
Sodelovanje z revijo Unikat
Želim vam veliko ustvarjalnega nemira.
Lep pozdrav do prihodnjič.
---------------------------------------
Jerneja Potočnik Koritnik
Urednica
---------------------------------------
Freising, d.o.o.
Mestni trg 20
4220 Škofja Loka
mobi: 031 320 109
mail:
unikat.urednica@freising.si
Lepa :)
OdgovoriIzbrišiHvala :)
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiSkrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbriši