petek, 27. januar 2012

Pustni kostum ježek

Izdelava pustnih kostumov se mi je že od nekdaj zdela zabavna reč. Izziv je bil čim ceneje, čim bolj iznajdljivo in čim hitreje naredit nekaj nosljivega, prepričljivega in izraznega. No, ali pa vsaj nekaj od tega :))))
Kadar sem svojo hčer vprašala kaj bi bila rada za maškare, sem morala biti pripravljena na nenavadne želje in vedno sem se potrudila, da sem izdelala kostum:) Ko si je zaželela biti jež .... uf, sem vedela, da rešitev ne bo spadala med tiste "čim hitreje". Veste koliko bodic je treba za enega ježa?!?? Najbrž sem jih izrezala in prilepila več sto. Vsekakor sem sprejela izziv. Zadovoljstvo otroka in velike oči ter spodnja čeljust do tal vseh, ki vidijo končan kostum, poplačajo trud;)

Roko na srce, nimam volje in časa, da bi še enkrat izdelala takšen kostum. Opis izdelave brez fotk bi bil predolg, na prvi pogled dolgočasen oz. prekompliciran. Zato vas bom vse, ki bi ga radi izdelali, razdražila s fotko iz revije Unikat (št. 45, jan/feb 2008), v kateri je objavljen opis izdelave celotnega kostuma. Nazorne fotografije in natančen opis, bodo pripeljale do končnega izdelka vsakogar, ne glede na ustvarjalne izkušnje.

Tole je moj ježek:) Najlepši ježek. .... ta kostum je za moj okus med najboljšimi, kar sem jih naredila:)


Ježek teka, teka in se kotali, jabolka in hruške nabadati hiti :)
Seveda, na hrbtu je ježek nosil hruško in jabolko. Zaloga mora biti, ko bo postal lačen.


Takole pa smo izdelavo prikazali v reviji Unikat št. 45, jan/feb 2008 (stare številke še vedno lahko kupite ali pa skočite v knjižnico).





3 komentarji:

  1. Pa še prav imaš! Tale ježek je bil ena od taboljših stvari, kar jih je blo v Unikatu. In še vedno je super.

    OdgovoriIzbriši
  2. O hvala, takšna pohvala mojstrice prav dobro dene;)

    OdgovoriIzbriši