sreda, 14. marec 2012

Plišasti zmajček

Marsikdo pride vsaj enkrat v življenju v obdobje, ko zbira plišaste živalce. No, največkrat so to otroci, dekleta ali najstnice;) Tudi sama sem bila v tem obdobju, prah ki se je nabiral na njih je bil v velikih količinah, saj je bilo tudi pliškotov zelo veliko. Prišel pa je tudi čas, ko nisem imela več prostora zanje, saj sem ga potrebovala za družino;) Najprej so se vse mehke zverinice preselile na podstrešje. Kasneje sem kar nekaj vreč plišaste krame odnesla v bližnji vrtec, nekaj primerkov pa sem shranila za - saj veste ... čez sedem let vse prav pride;)
Pred kratkim pa sem imela priložnost spoznati gospoda, ki se ukvarja med drugim tudi s prodajo zanimivih paketov. V njem najdete vse kar potrebujete za izdelavo plišaste živalce. V njegovi ponudbi je mnogo različnih figur, ki si jih lahko ogledate in tudi kupite tukaj. V vsakem paketu poleg vsega potrebnega materiala za izbrano plišasto živalco dobite tudi navodila za izdelavo.
Jaz sem si izbrala najzahtevnejšo kosmato igračko - zmajčka. V izdelavi sem uživala in hkrati nestrpno hitela, ker me je strašno mučil firbec, če mi bo uspelo in kaj bo nastalo. Priznam, kar nekaj ur dela je bilo potrebo, a trud je bil poplačan. Kako okvirno poteka izdelava si lahko pogledate v reviji Unikat, ki jo najdete na prodajnih policah od 15. marca 2012 dalje :)


Tukaj je galerija vseh igračk in možnost nakupa kompleta za izdelavo.


Ročno izdelana plišasta igračka je lahko tudi zelo lepo darilo vašemu malčku, nečaku, prijateljčku, sestrici, bratrancu ...  Julija je zmajčka pregledala in preverila, če je kvalitetno izdelan ;)
Zaenkrat še ni pritožb.

 

3 komentarji: