sreda, 28. marec 2012

Vabila za birmo

Kolegica iz starih časov me je prosila, da bi ji izdelala vabila za birmo. Ja, čas beži, njen sin že k birmi, mamice pa še vedno tako mlade :)))))) Nisem jo želela zavrnit, kljub temu, da nimam ne veliko materiala in še manj vseh orodji za izdelavo voščilnic. Vse štampiljke, izsekači, štance, pripravce za izdelavo reliefov itd... so super in s pomočjo njih lahko človek naredi prava čudesa. A tega žal nimam. Vseeno sem nekaj improvizirala in poskusila naredit preprosta vabila za Matica:)

  

Papir v modrem odtenku, znotraj natisnjeno na belem besedilo, na zunanji strani pa z modro in vijolo blazinico označila ozadje - nebo, pa zalepila svetega duha, ki sem ga izrezala iz filca. Z belim flomastrom narisala oblake. Na koncu z bleščicami še poudarila lesk oblakov. Z tankim satenastim trakom sem zavezala vabilo, da se ne odpira. Trak sem na hrbtni strani zalepila na enem mestu, da se med odvezovanjem ne zgubi in lahko vabilo zavežemo nazaj.

Enostavno. Takole lahko izdela vsak:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar