četrtek, 1. marec 2012

Še vedno kvačkane žogice

... navdušile so me:)
najprej nastala prva;)... pa druga, da ni bilo prepira v bajti ;)
Ogledate si ju lahko tukaj

Ker pa so še vedno ostajali konci volne različnih barv, sem nabrala odtenke še za tretjo ... ta je mehka, napolnjena z mehkim polnilom.


Ostanki zelo debele volne in zelo različnih barv res niso primerni za nič drugega kot eno super žogo.


 Ta bo bolj velika:) da se bomo z njo zares lahko žogali:)


U, kako je velika;)


In družbo ji delajo druge male žogice:)


Veliko žogo sem napolnila z mehkim polnilom, ki sem ga kar dobro natlačila, da se med igro ne deformira oblika. V sredino sem vstavila plastičen jajček, v katerem cinglja nekaj zrn ješprenja:)

Zdaj pa ven na sonce ;)

3 komentarji:

  1. Ful lepe žoge in žogice! Ampak te tanove pa nisi kvačkala z gostimi petljami,a ne?? Men bolj zgledajo kot polgoste, al se motim... Me pa mal po mal dražiš s temi tvojimi, da bom šla prav kmalu moje okrasit, pa še kakšno narest :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, zdaj sem šla v knjigo gledat katere pentlje sem delala, ker sem kar nekaj po svoje ovijala in vlekla... in vidim, da taka pentlja v literaturi ne obstaja :))) mislila sem da je polšibična - pa ni :))))))) (vtakneš v zanko, oviješ, povlečeš, oviješ, povlečeš skozi dve, oviješ in povlečeš skozi dve) ponavadi ovijaš pred vbodom v zanko:))))) rdeče-rjava je s takimi pentljami:) S katerimi si pa ti delala tisto veliko mehko žogo? Jaz sem zato delala take pentlje, da bi bila hitreje večja žoga;)

      Izbriši
  2. ... No v bistvu so tri žoogice s to mojo pentljo, razen tamala rožnata je z gostimi:)

    OdgovoriIzbriši