ponedeljek, 5. marec 2012

Pisani pomladni šal

Kot nalašč za darilo za materinski dan. Vsaka ženska bi ga bila vesela, le pravo barvo za njo je treba izbrati.
Danes sem dobila težko pričakovani paket preje za pletenje voluminoznih šalov. Komaj čakam, da začnem, čeprav ne vem s katero barvo. In komaj čakam, da naredim vse in vidim kako izpade posamezna barvna kombinacija. Meni se zdijo vse barve tako zelo lepe, vsaka po svoje. Barvna karta vseh prej je tukaj.


Prav težko sem se zadržala, da nisem kupila vseh barv...
in se potrudila, da sem izbrala le najlepše za moje oči. 


Danes začnem s tole, ker me najbolj muči radovednost,
kako bo izpadla barvna kombinacija:)


Če katero zanimajo še preostale barvne kombinacije in kako je šal videti pleten, kako ga nosimo, pa najde več tukaj. Za informacije pa sem vedno na voljo:)

3 komentarji:

  1. Uau krasne barvne kombinacije.A mi lahko prosim poveš, kje si naročila volno?

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti šali. Ali jih še izdeluješ po naročilu in kolkšna je cena?

    OdgovoriIzbriši
  3. na mail prosim
    Jerneja.potocnik@gmail.com

    OdgovoriIzbriši