petek, 24. februar 2012

Pleten šal

Nedolgo nazaj sem se seznanila s posebno prejo, izdelano kot nekakšna mrežica. Z njo pletemo zelo podobno kot običajno. Rezultat pletenja pa je voluminozen šal. Ker nisem ravno potrpežljive narave in mi pletenje sicer ne ustreza, se mi je zdela ta preja super. V dokaj kratkem času prideš do super rezultata. Barve preje so naravnost fantastične. Kombinacije rožnatih in zelenih odtenkov, pa modro rdečkastih odtenkov in mnogo drugih.



Prejo sem kupila, pletilk nisem imela. Znašla sem se na hitro in po gorenjsko ter pletla kar s palčkami iz kitajske restavracije. To je prednost, če jih ne znaš uporabljat za prvotni namen in jih včasih odneseš domov;) Vse prav pride;)

Šal je izpadel super!
S sponko v obliki metulja zapnemo šal ali ...

 ... sponko zapnemo v lase, šal pa vržemo čez ramena ...


 ... ali šal nosimo prosto padajoče, sponko pa zapnemo na šal le kot okras ...

ali pa... pustite domišljiji svojo pot ....

Kar pletla bi jih:) v vseh možnih barvnih kombinacijah, ki se jih dobi. Nisem želela klasičnega nošenja, zato sem šal naredila nekoliko krajši, tako da ga spredaj le zapnem. Za ta namen sem izdelala sponko. Uporabila sem kar večjega krokodilčka za lase, ki sem ga okrasila s pomladnim okrasjem -  metuljem.

Ker sama ne potrebujem toliko šalov, kot bi jih rada naredila, ga z veseljem izdelam po naročilu:) Javite mi, če bi ga imeli, jaz pa vam potem sporočim katere barvne kombinacije so trenutno na voljo:)
Barve, ki so na izbiro pa spodaj, a žal vedno ni vseh na voljo od naših uvoznikov.




4 komentarji:

  1. zelo lep šal. tudi mene je zamikala ta preja. Me pa zanima kje je možno kupit toliko različnih barv? Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lep.prosim mi povejte kje je možno se kupit ta preja.
    hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni zanima me če se da dobit kje tele prečudovite volne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni.
      Jaz imam še dve klopi, ena zadostuje za en šal, sta pa barva št 11 in 12.
      Pišite mi na enejja@gmail.com in se dogovoriva. Lp

      Izbriši