petek, 3. februar 2012

Pustni kostum Smrkec in Smrketa

Smrkce smo gledali, ko smo bili še mulci... in gledamo jih še vedno, s svojimi mulci:) Smrkci so face, kajne! Letos so še posebej popularni in prepričana sem, da bo v pustnem času iz vasice, skrite sredi gozda, na plano prilezlo veliko modrih smarkastičnih Smrkcev.

Že novembra me je premagala želja in sem izdelala smarkastične kape:) to ni bilo težko. Nekaj poskusov risanja kape na časopis, malo lepljenja in kroj je bil nared.
Kako na enostaven način izdelat velike bele čevlje, je bila večja uganka. Ker sem privrženec hitrih in enostavnih rešitev, ki so tudi nosljive in ne ovirajo človeka pri gibanju .... sem se popraskala po čelu in žarnica je zasvetila;) Skica na časopis, škarje in samolepilni trak... in prototip iz papirja je funkcioniral na Zalini nogi. Bravo mami!

Postavi se vprašanje: kateri material? Ja, bel, seveda. Kvaliteta? Mora biti čim lažji, da bodo kapa in čevlji obdržali formo in volumen. Vrtna koprena? Ne, pretanka? Bela penasta medvloga? Ne, težko za šivanje in najbrž drago. hm.... Filc? JA! Lahek, topel, poceni:)
V spodnji del kape bo vdeta elastika, da bo kapa ostala na glavi. Filc pač ni raztegljiv. Na čevljih zgoraj, del ki sega po nogi.... bo iz džersija, ki se bo lepo oprijel noge, spodnji del iz filca bo lahek in nemoteč pri hoji:)
In iz skic in krojnih delov so nastale kape in čevlji.




Poleg glavnega dela kostuma - kape in čevljev - sem pripravila še repke.


Bele hlače in modro majico najdemo v omari, če imamo vsaj malo sreče, če ne v otrokovi, pa mogoče v svoji, bratčevi,... če se le da se znajdemo z oblačili, ki jih imamo doma. Če ne gre drugače kupimo oblačila, ki jih bo potem otrok nosil za vsakodnevne potrebe. Neumno je kupovati kostum za smrka, ki ga nosi le enkrat. Ker ima vsak Smrk svojo karakteristično lastnost, mu zagotovimo še simbol po katerem je prepoznaven - rožico in ogledalo, paket z "eksplozivom", tatoo na rami, očala, ...

 

S Smrketo je podobna pesem. Izdelamo kapo in čevlje. Potrebujemo le še lasuljo in belo oblekico. Za oblekico sem uporabila kar staro belo poletno spalno srajčko, ki sem jo za 20 cm zarobila, da je spodnji rob kompaktnejši. Oblečemo modre najlonke in modro majico. Obujemo bele šolenčke. Ker sem hrček, ki vse spravi, sem imela v škatli na podstrešju shranjene bele salonarje (so še komaj beli in zguljeni, a za maškare super), ki sem jih nosila pred...eeemmm.... 15 leti. Takrat so bili modni, danes so perfektno smarkastični za Smrketo. Z videzom smarkastičnih kostumov in njihovo prepričljivostjo sem zadovoljna, še lepši pa so videti, ker jih je fotkal Branko.


In nisem se mogla upret, da ne bi v smarkastičnega dojenčka oblekla naše Julije:) Pa saj Smrketa potrebuje dojenčka a ne;)

 

Ideja se mi je zdela super, zato sem jo objavila v pustni številki revije Unikat , kjer so natančna navodila za izdelavo kape in čevljev ter drugi namigi, kako vašega mulca ali mulo obleči v Smrkca. Pozer na naslovnici je pa Nejc, moj nečak. Tale eksplozivni paket prav paše njegovemu hudomušnemu nasmehu ;)

 

Počakamo na pustni torek potem pa misija Smrkci za letos končana. En kostum bo nosil Nejc, moj nečak, ki je tudi na naslovnici revije Unikat. Na fokanju smo mu komaj vzeli paket iz rok, enostavno zaljubil se je vanj:))) Najbrž ga je očaral tudi odličen fotograf  Branko:)

Uživajte v izdelavi kostuma, če pa boste imeli kakšen problem, sem na voljo za pomoč;)

1 komentar:

  1. jerneja super. Otročki pa so tko fletni. Kostum jih naredi prav očarljive. men se nejc zdi tud zlo primeren za Lepega-ogledalce oa rožica. SUPER.

    OdgovoriIzbriši