petek, 3. februar 2012

Pustni kostum Franček

Že nekaj let je tega, ko  je bil Franček zelo popularen v naši hiši. Saj ga poznate, Frančka? Tistega prijaznega želvaka. Moja Zala je bila obsedena z njim in za pusta sem ji želela ustreči v želji, da je vsaj en dan tudi ona Franček.

Za kostum je bilo potrebno zagotovit: oklep, "zeleno kožo", tipično rdečo čepico s simbolom sonca in  rdečo rutico. 
Oklep sem izdelala iz penaste ležalke za na plažo. Material je lahek in se super lepi z lepilno pištolo. Narejena oblika obdrži formo. Pena se super barva s spreji ali akrilnimi barvami s čopičem. Nekaj detajlov sem fotkala za lažjo predstavo. Kdor je praktičen in ustvarjalen, mu bo najbrž to že dovolj, da se bo lotil izdelave oklepa. Nujno je, da ima izvajalec dobro prostorsko predstavo. Tudi sama nisem izdelala kroja ali skice, kar sproti sem modelirala, rezala in sestavljala:)





Sprednji del oklepa sem zagotovila z belo majico, ki sem jo s prejem pobarvala in nanjo narisala linije, ki ponazarjajo oklepne ploščice. Hitro, poceni, enostavno;)


Čepico sem na srečo imela doma, rdečo kot mora bit. Iz rumenega in modrega blaga sem izdelala primerno velik simbol in ga prišila z ročnim šivom na čepico. Rdeča rutica je bila v predalu med rutami in šali. Kakšna pa je najbrž še shranjena iz časa, ko smo bili pionirčki.Tudi takšna bi bila ok.


Zelena koža ni problem - kupimo, sešijemo ali imamo slučajno srečo in se to nahaja v omari  - zelen puli in zelene pajkice:) Jaz sem ju  iz džersija sešila sama. Kroj sem narisala kar s pomočjo pulija in pajkic, ki so bile v omari. Ta zelen komplet je bil uporabljen že mnogokrat za pusta, za marjetico, za žabo, Frančka in najbrž še kdaj;)


Otroka obujemo kar v kakšne fine zimske gojzerje:) Če smo zelo natančni, namažemo otrokov obraz zeleno (če je dovolj star, da ne bo barve nanesel povsod, kjer ni treba;)) Tako ga ne bo takoj prepoznala vsaka soseda. Saj veste kako so vam težile " če poveš čigav si dobiš dinarčke ;)"

Takšen je bil naš Franček. Nasmejan in zadovoljen, prijazen kot tisti, ki ga vsi poznamo. In ja, bil je prepoznaven, otroci so kar sapo lovili "mami, glej, Franček!"




Natančnejši opis izdelave je objavljen v reviji Unikat št. 51, jan/feb 2009 (ki jo lahko naročite v uredništvu ali izposodite v knjižnici). V tej številki pa je še ideja kako izdelati konja Pike Nogavičke ter postopek izdelave maske za Fifi iz družbe Cvetličnikov (avtorica slednjih dveh omenjenih kostumov nisem bila jaz).

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar