petek, 24. februar 2012

Celostna podoba poroke

Poroka je ...
za vsakogar nekaj drugega ...
nekaj posebnega ...
cel rom-pom-pom ...
dan kot večina drugih ...
dan, ki bi ga radi pomnili za vedno ....
...
kolikor porok, toliko različnih odgovorov:)

Najina poroka je bila predvsem RDEČA. Rdeča kot barva ljubezni, kot barva življenja in krvi, kot srce, kot močna barva temperamentnih ljudi ....
Neizmerno sem uživala v pripravah, kljub vsem živčnim vojnam. Večina nevest bi rado imelo vse kot iz škatlice, vse mora biti na svojem mestu, vse perfektno, vse po planu... sanjsko:) Priprave so dolge, živčne, polne odločitev in izbiranja ... a ko napoči dan, je le še lepo, nasmejano, brez skrbi - kar je urejeno je, kar ni pač ni... samo prepustimo se še:)
Priprave sem trenirala že leto poprej pri sestrini poroki, ki mi je prepustila mnogo priprav in odločitev. Videla sem, kje sem ga usračkala, kaj bi morala drugače .... pri moji poroki sem mislila, da bo lažje, a ... vse je bilo drugače, vse je bilo novo, saj sta bila ženin in nevesta druga, želje drugačne ;)In spet nov izziv. Vse kar sva se z možem odločila, vse kar sva pripravila, vse se mi še danes zdi lepo in ničesar ne bi spremenila ...

Tole je le nekaj utrinkov in detajlov najinega dneva:) Bilo je v rdečem, bilo je v belem, v znamenju srca, čipke, vezenine, drobnih vijugic oz. mojih opevanih polžkih:) Vse sva izdelala sama, točno sva vedele,kaj želiva... lažje je bilo uresničit idejo, kot nekomu opisat želje. Poleg tega je bila bojazen, da ne bo kot bi rada ...


Bi pa danes z veseljem pripravila še kakšno celostno podobo za poroko, to je res užitek... z veseljem pomagam komurkoli :) Pomoč pri izbiri je vedno več kot dobrodošla, bodoča zakonca se pogosto znajdeta v stiski s časom in izbiranje pod pritiskom je še težje, že itak je na trgu poplava vsega lepega.

......
izbereš barvo poroke 
izbereš vabila, pisavo....
izbereš neko formo, obliko, simbol, ki povezuje....
v slogu vabil še zahvale, sedežni red
izbereš cvetje
izbereš naprsne šopke
izbereš prstane
izbereš blazinico za prstane
izbereš torto in dekoracijo na njej
izbereš obleko
izbereš čeveljce
izbereš dekoracijo avta
izbereš peciva in prigrizke ... pa vso ostalo hrano in pijačo...
izbereš ... še mnogo in še več ... in vse je po tvojem okusu in slogu ...

Zelo pomembna izbira je fotograf/inja. Midva sva imela veliko SREČO.
Tina je bila najboljša in prava izbira :) Takole je ujela v svoj objektiv nepozabne trenutke.
Več fotk pa tukaj.




Obleko imam še vedno doma, ker sem jo kupila. Nošena je bila le enkrat, zato jo z veseljem posodim kakšni bodoči nevesti, ki bo pazila nanjo. Poleg lahko dobi na izposojo tudi kakšen dodatek ali pa izdelam nove stvari, ki spadajo zraven ... Tudi za najino poroko sva vse izdelala sama. Nič ne rečem, v poročnih salonih je mnogo lepega na izbiro, a če izdelaš sam je tvoje z veliko začetnico in je edinstveno. Unikatno ;) Narejeno z dušo:)


2 komentarja:

  1. Hvala, Diana :) Ena znanka je pred dnevi pojamrala, da nima še nič za poroko, ki jo načrtujeta začetek junija...pa me je zagrabilo in kar razmišljam o tem... res je izziv izpeljat tako zadevo:)da na koncu izgleda vse na pravem mestu:) in vsega ravno prav:)

    OdgovoriIzbriši