petek, 24. februar 2012

Kvačkana žogica

Znanka, službena kolegica me je navdušila, da sem spet v roke prijela kvačko. No saj ni tako dolgo, ko sem kvačkala.... pol leta nazaj, ko je Julija potrebovala posebno kapico za krst:)
Tokrat sem se lotila kvačkane žogice. Uspela je, zahvaljujoč Diani za navodila - hvala, mi ni bilo treba štet in improvizirat.

Žogica je nadvse zabavna, še posebej za igre med  sedenjem na kahlici:) Nekaj časa igramo z rokami, če žogice ne dosežemo več, pa preidemo na nogomet:) Luštno.







Čaka me še nekaj ostankov volne.... zagotovo bo nastalo še par žogic:)

P.S.
Da ni "tavelika" punca brez žoge in vsa užaloščena zakaj spet samo za "tamalo", sem naredila še eno nekoliko večjo žogico;) vanjo sem vstavila poleg riža še plastičen jajček, v katerega sem zaprla nekaj riževih zrn. Med metanjem prijetno cinglja:) Ker je večja, je tudi težja. Naslednja bo še večja in polnjena z mehkim lahkom polnilom.



5 komentarjev:

  1. Lepe slikce in lepa žogica! Sedi, pet :) A so navodila dovolj jasna in funkcionirajo ali je blo treba kaj prilagajat?? Da vem popravit...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, navodila so vredu, razen na koncu sem po svoje zaključila, ker če sem pokvačkala 2 skupaj, je bila še luknjica pa sem kar improvizirala :) po dve kvačkala še nekajkrat več:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj tako naj bi bilo, sem mislila, da sem napisala, da to delamo, dokler gre... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, krasna ideja. Tale z jajčkom. Moram sprobat. Hvala! Sem šele zdaj odkrila tale blog in ga požiram; krasen je. Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara... V veselje mi je. Pa le še komu koristijo moja igračkanja :-)

    OdgovoriIzbriši