četrtek, 1. december 2011

Bliža se Miklavžev večer

Čas tako hitro beži (ja vem, zguljena fraza a še kako resnična), da se je že pričel veseli december. Toliko stvari bi rada naredila, ustvarjala, počela, pa mi zmanjkuje časa, in zdaj sem se (končno) lotila še bloga. Moram priznat, da sploh ne utegnem vsega naštudirat in prebrat, da bi stran bila videti kot si želim... A ne smem več odlašat, bom že sproti uredila, razen če ne bom in bo ostalo kot je :)))

Včeraj zvečer sem zgnetla prvo testo za arašidove piškote in pripravila maso za kroglice iz suhih marelic. Prvi so že pečeni, kroglice pa še čakajo, da jim nadenem čokoladno belo srajčko.

Če bi se še katera rada lotila pečenja, pa še recept in sličice, da pocedim sline:)

Arašidovi piškoti (30 kosov)

Sestavine
7 dag surovega masla
12 dag sladkorja v prahu
1 rumenjak
10 dag moke
10 dag zmletih neslanih arašidov
celi arašidi za okras

Iz vseh sestavin zgnetemo testo. Ne se prestrašit, če ste naredile kaj narobe, testo je na otip suho in trdo - vse je ok:) Ker je v testu maslo, rumenjak in zmleti arašidi, bodo piškoti dovolj krhki in ne suhi. Čez noč ga pustimo v hladilniku. Naslednji dan oblikujemo kroglice premera približno 2 cm in vanjo potisnemo polovico arašida. Kroglice naj ne bodo prevelike, saj se med pečenjem razlezejo. Na pekaču med kroglicami pustimo 3 cm prostora. Ne pozabite, da na pekač položite peki papir.
Pečemo pri temperaturi približno 150-175 stopinj 15 minut (odvisno od pečice, vsaka pozna svojo).



Meni kroglice niso bile všeč, zato sem testo zgnetla toliko, da je postalo voljno med dlanmi in ga na očiščenem delovnem pultu zvaljala na debelino 0,5 cm. Z modelčkom sem izreza zvezdice. Še predenj sem odstranila modelček, sem v sredino potisnila polovico arašida (da se med vstavljanjem arašida ni deformirala oblika).




Med pečenjem so zvezdice spremenile obliko, a so mi bile še vedno bolj všeč kot kroglice:)





Piškoti se kar stopijo v ustih:) Zala bi jih pojedla že do Miklavža, če jih ne bi skrila v škatlo :)
Pa dober tek:)









4 komentarji:

  1. Ja Enej, kaj naj rečem. Velkom tu klab. ;)
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, vesela da si končno blogarca...tudi jest ti izdekam dobrodošlico!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema;) upam, da bom vstrajala:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke.....tudi jaz izrekam dobrodošlico. Piškotke pa moramo poskusit, izgledajo odlično.

    OdgovoriIzbriši