sobota, 3. december 2011

Zmrznjeni hlebčki

Ko sem našla ta recept, je imel drugačen naslov, meni pa je bolj všeč moj:) Te piškote je že pekla moja sestra pa mamica, zdaj pa si je Zala zaželela, da jih spečeva še midve. Pa dajmo. Fora teh piškotov je, da surove povaljamo v mleti sladkor, med pečenjem pa narastejo in dobijo videz kot bi razpokali. Mene ta bela razpokana površina spominja na zimo in mraz:)

Sestavine
9 dag margarine
12 dag sladkorne moke
3 jajca
20 dag moke
2 dag kakava
20 dag stopljene čokolade
1/2 pecilnega praška
vanilin sladkor, rum, limona


Z mešalnikom zmešamo maso, ki jo v hladilniku ohladimo. Oblikujemo kroglice in vsako povaljamo v mleti sladkor. Maso bomo lažje oblikovali, če dlani navlažimo z vodo in jih med delom večkrat očistimo. Kroglice naredimo s premerom približno 2 cm, med pečenjem bodo še narasle in se razlezle v hlebčke, zato pazimo, da je med njimi na pekaču dovolj prostora. Seveda uporabimo peki papir. Pri nas je kroglice delala Zala, jaz pa sem jih pomakala v sladkor in zlagala na pekač:)



Pečemo pri temperaturi 175 stopinj približno 15 min. Ko vzamemo pekač iz pečice, so piškoti na otip mehki in bi mogoče mislila, da niso pečeni. Počakamo minutko in jih z lopatico poberemo iz pekača ter zložimo na ravno hladno površino.


Piškoti imajo zelo čokoladen okus in so mehki:)
Pa recite če ni res, da so videti kot bi zmrznili:)
Dober tek:)



1 komentar:

  1. Danes sem prvič pekla zmrznjene hlebčke,super recept.:)In res zgledajo tako,kot bi bili zmrznjeni...Hvala za recept:)lp Lidija

    OdgovoriIzbriši