sreda, 7. december 2011

Pecivo iz beljakov

... ali "Ko ostanejo beljaki" :)

Miklavž je spekel ta boljše piškote, kjer je uporabil le rumenjake (saj vemo, da beljak naredijo piškote bolj trde). Ostalo je 7 beljakov, ki jih vedno z veseljem uporabim za beljakovo pecivo. Hitro je narejeno, videti ni nič posebnega, je pa zelooo dobro.

Sestavine za 6 do 7 beljakov
12 dag moke
1 žlička pecilnega praška
12 dag sladkorja
6 dag stopljene masla
Dodamo narezane orehe, lešnike, mandlje, čokolado, suho sadje (marelice, slive, datlje, ...)

Stepemo sneg, vanj dodamo maslo in moko s pecilnim praškom. Rahlo premešamo ter dodamo še narezano sadje, čokolado in oreščke. Čokolada, ki sem jo uporabila ni nikomur šla v tek in sem jo takole "pospravila" ;)

 Priporočljiva količina teh dobrot za zgornjo količino sestavin je približno 15 dag.

Testo vlijemo v primerno velik pekač, ki ga obložimo s peki papirjem. Včasih to pecivo spečem le iz 3 beljakov. Takrat je pečen biskvit dokaj nizek, narežem ga na male kockice in potresem s sladkorjem v prahu. Fino za h čaju ali kavici:) Količino iz vsaj 6 beljakov lahko pečemo tudi v srninem hrbtu:)
Pečemo pri temperaturi približno 175 stopinj, da biskvit odstopi od sten pekača in rahlo porjavi.


Pri nas bo tole jutri za zajtrk:) To bo že jutro sladko, kakšen bo šele dan ;)

P.S.
Beljake, ki so spet ostali sme porabila za beljakove mafine. Naredila sem po zgornjem receptu, le da sem dodala v testo belo čokolado in suhe brusnice. Namesto v pekač, sem maso nadevala v posodice za mafine:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar