petek, 2. december 2011

Marelične kroglice

... ali "Oh, ta bela čokolada" :)))

Včeraj sem se pridno lotila, da dokončam kroglice iz suhih marelic. Oblikovane kroglice so me že čakale v hladilniku od prejšnjega večera.
Maso sem pripravila iz sledečih sestavin:
200 g suhih marelic
4 žlice mareličnega žganja
100 g margarine
100 g kokosove moke
4 g sesekljanih mandeljev
4 g sladkorja v prahu
ščepec cimeta
ščepec naribane limone


Vsa zadovoljna pripravim belo čokolado v upanju, da se bo stopila tako kot si želim - ker vem, da čokolada, ki je namenjena sladkanju, ni primerna za kuhanje.


Ampak v trgovinah v moji okolici nisem našla bele kuverture.... pa kot vedno pravim, ne bomo komplicirali. Čokolado začnemo topiti in vse skupaj postane kot neki čudni žganci v olju :((( Poskusit ni greh ali upanje umre zadnje.

Ker pa sem gorenjka, ne bomo stran metali :))))
Zmlela sem nekaj piškotov, dodala še par žlic margarine in tisto ubogo belo čokolado:) nastala je zelo okusna masa, ki sem jo odložila v hladilnik, da se malo shladi in strdi. To bomo packali kasneje:)


Kasneje je za včeraj ušel in ko sem pridno skakala na aerobiki, je Zala naredila kroglice ter jih pomakala v kokosovo moko:)


Na mizi me je čakala škatlica s kroglicami otrok pa je spal:) Hvala Zala:)

Ampak!!! Marelične kroglice še vedno čakajo na svojo belo čokoladno srajčico. Danes (očitno me je res težko s tira spraviti) sem spet kupila belo čokolado:))) spet takšno za jest in ne za kuhanje, sicer drugega proizvajalca... še vedno upajoč, da jo bom uspela v drugem poskusu stopit in obliti z njo kroglice. Najbrž mi boste takoj verjeli, če povem, da sem spet v posodi dobila isto neuporabno zmes :(( in končno obupala nad belo čokolado:) naše marelične kroglice bodo v črni čokoladi:) korajžno jo stopim, kot je treba in vanjo pomakam kroglice:)


Kroglice sem pomakala v tekočo čokolado, jih odlagala na alu folijo, pri delu pa sem si pomagala kar z vilicami za fondi oz. narezek:) Kroglice sem odnesla na hladno, da so se strdile ...
... in taraaaaaa



So lepe:) kljub temu, da so črne namesto bele. In še bolj pomembno, so odličnega okusa.
Danes smo spekli še dve sorti, če bodo otroci pridno spali jih pokažem še danes;)




2 komentarja:

  1. Odlično je videti. Tele kroglice bojo pa tud pr meni ratale sploh zdaj ko vidim, da tudi s črno čokolado niso nič slabše in manj okusne videti, ko tbi bile z belo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz menim, da bi bile z belo še boljše:) ampak Robert in Zala nista imela težav s tem ;) :D

    OdgovoriIzbriši