petek, 10. januar 2014

365 dni - 10. resnično

#365dni
#resnično
10/365 resnično sem jih imela rada in resnično so mi še danes pri srcu

Jutro sem prespala in dopoldne, ko sem pogledala današnjo besedo, je bila prva misel: resnično imam mačka (ojoj...) Lep čas nisem mogla te misli prepoditi iz glave. Tako, da je že nastala fotografija mačkona. Vseeno sem si dala še nekaj časa, saj dan še ne gre h koncu, mogoče se utrne kaj drugega... in ko sem hčerki priklopila tv, je nastala današnja fotka. Nekvalitetna a zame polna čustev. RESNIČNO sem oboževala zverinice iz Rezije kot otrok, RESNIČNO jih rada gledam še danes, RESNIČNO me popeljejo v otroštvo :) In RESNIČNO so starejše od mene. Se jih spomnite?

2 komentarja:

  1. Se jih spomnim,tudi pri nas so bile zelo gledane.Kam čas beži?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas nisem ziher kdo bolj uživa ob gledanju, jaz ali malčice;-)

    OdgovoriIzbriši