petek, 3. januar 2014

365 dni - 3. prehod

#365dni
#prehod
3/365 naredila sva prehod iz betona na les

Dopoldne sem razmišljala o današnji ključni besedi... prehod, kam prehajam, koga prehajam, kdo prehaja, zakaj prehaja, kolikokrat prehaja ... imela sem misli o prehodu v novo leto, o novih željah, o zagonu, ki ga čutim na samem začetku, o pogumu, ki ga čutim da prestopim nekatere stopnice, nekatere črte, meje, ograje ... zvečer sem se zavedla, da sem ostala le pri mislih in so družinske oz. materinske obveznosti spet napolnile celoten dan :)

Fotka je nastala mimogrede, ne z namenom za projekt, vseeno pa zaznamuje današnji dan in se povezuje s prehodom... iz betona na les. V četrtem salonu mislim, da sva končno izbrala parket za nastajajoči dom.
Nisem se mogla odločit katera fotka mi je ljubša, zato obe.





Ni komentarjev:

Objavite komentar