petek, 31. januar 2014

Januar v 365

Prvi mesec projekta "3 6 5" je minil kot bi trenil z očmi. Nisem obupala. Noben dan nisem pozabila. Naredila fotko pa čeprav ni bila bog ve kaj;) bolj pomembno kot to, da je fotka oh in sploh dih jemajoča, se mi vsak dan zdi pomembno, da razmislim o dani besedi in fotkam motiv, ki je za mene res povezan z besedo... ki ima pomen. Smisel.
V kolaž sem fotke nametala naključno, brez iskanja prave pozicije za vsako posebej, med vstavljanjem pa sem po prvem vtisu in spominu izpostavila meni najljubšo z naslovom PRISTEN...na kateri je moja draga mama, ki je med angeli. Verjeli ali ne za vsako fotko vem na pamet izhodiščno besedo :))) "sili mi"
Zakaj si kaj bolj pomembnega ne zapomnim tako enostavno? ;))

Ena fotka tudi izbrana med fotkami 5. tedna. Vesela.



4 komentarji:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lep barvit kolaž! Še jaz vem za besedo, ki paše k fotki:)
      Se opravičujem da malo smetim po tvojem blogu, nisem nalašč.

      Izbriši
  2. Smetiš? Mojči komentar na blogu je kot bi prišel Miklavž :-) vsaj takrat veš da nisi edini ki ve kaj piše tukaj...
    Dobro nama gre ane v 365? Ti je všeč, uživaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jerneja! Ja, dobro nama gre. Ponosna in vesela sem! Uživam? Ja, povsod kamor grem nosim mobi s seboj, vse Zajčke sem v to potegnila, sprašujejo me za vsak dan sprotti, tašča bere moj blog in je rekla, da jo presenečam ;) Na začetku februarja, ko sem delala selfi me je pa malo minilo. Padla sem v razmišljanje o sebi, ni lahko... Ampak s polnim gasom dalje. Svet okoli mene je postal drugačen, vidim veliko več kot prej, pa že prej nisem malo. Edino rada bi zboljšala mojo fotografijo, une fotke osvetljene, veš kaj mislim, so mi zelo všeč in bi rada proala. Pa tak tvoj kolaž je tudi super, ko je vse na enem mestu... potem pa vidim, da sem antitalent za računalnik, ker mi ne gre ali pa vse po vrsti crkava. Evo, tak je lajf! Lep pozdrav!

      Izbriši