sobota, 11. januar 2014

365 dni - 11. rdeča

#365dni
#rdeča
11/365 rdeča je moja barva

Oooo, rdeča. RDEČA je moja barva.
Rdečih je veliko mojih majčk. Rdeče so celo kakšne hlače. Rdeča je barva ljubezni. Rdeča je barva srca, krvi, življenja. Rdeča je močna. Rdeča je včasih agresivna, včasih prepoveduje. Rdeča je preprogica v naši dnevni sobi, rdeči so stoli, rdeči drugi detajli,... Rdeča je tudi najljubša barva mojega moža. Torej jaz hahahaha :) Rdeča se čuti ko se imava rada, a rdeč je tudi najin prepir ;)
Rdeči so moji lasje. Rdeče je moje kolo, rdeča čelada, rdeča je moja najljubša torbica, ... sem nora? Ne. Rdeča!

Rdeča je bila tudi najina poroka. Rdeča je bila moja poročna obleka. Rdeča kot kri, rdeča kot srce, kot ljubezen. Detajl moje poročne obleke naj bo za danes.



3 komentarji: