petek, 24. januar 2014

Liebster award

Hja. Saj ne bi rada začela s pritoževanjem, ampak ko mi je bilo poslano prvo sporočilo na temo blogerske igre, sem se sama sebi pretvarjala, da nimam časa in sem pozabila naredit objavo. Ok, časa res nimam na zalogo, ampak... Ko sem prejela drugo nominacijo, huh, sem se vdala v usodo.
Nominirali sta me Tina in Neža. Hvala obema ;)

Po vrsti:
Igramo se takole:

1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.

11 dejstev o meni:
1. sem mamica trem hčerkam - Zali, Juliji in Lučki
2. nikoli si nisem mogla predstavljat, da imam sina
3. od kar se zavedam sebe, rišem, šivam, kvačkam, nekaj rokodelim ... včasih bolj, včasih manj
4. vsakič ko grem na porodniško, sem prepričana, da se ne bom vrnila v svojo službo, a kot vse kaže bo tudi tokrat zarečen kruh dober
5. sem urednica revije Unikat, obožujem to delo, le delovne razmere in plačo bi malček spremenila ;)
6. sem velik sladkosnedec, a ne maram piti sladkih pijač
7. ljubim kavo, pa ne zaradi kave, ker nisem odvisnik, ampak zaradi dobre družbe v kateri jo vedno pijem
8. sem velik navdušenec interneta in si težko predstavljam žiljenjenje brez te "svetovne povezave"
9. ljubim morje, sonce, sladoled, rdečo barvo, lepe praholovce ...
10. prepričana sem da bom dolgo živela, saj moram obiskat še toliko lepih krajev na planetu (ko bom imela več časa hahahaha)

Odgovori na Nežina vprašanja:

1. S katerimi tremi besedami bi opisala svoje življenje?
Svobodno, temperamentno, ustvarjalno. 
2. Od kje ti je bila poslana razglednica, ki je prepotovala največ sveta?
emmm... iz Afrike ...
3. Če bi lahko izbirala med znanimi glasbeniki, da nastopiš z enim od njih, kdo bi to bil?
Nimam pojma... itak nimam posluha :))))
4. Kam greš raje: v gore ali na morje?
Na morje.
5. Katera je največja neumnost, ki se je spomniš iz svojega otroštva?
Uh, veliko sem ga sračkala, še posebej v času pubertete, ki je bila kr zgodnja. Mamici sem iz nedokončane bluze, ki jo je še šivala, izrezala trikotnik. Nujno sem potrebovala turkizno rutico za punčko.  No bluza se je potem morala spremeniti v top na naramnice.
6. Kater kos nakita največkrat nosiš?
Poročni prstan. Je edini kos, ki ga res nosim, ker sem veliko doma, kar pozabim na okrasje ;)
7. Kaj te takrat, ko te nekaj vrže iz tira, najbolj umiri?
Pogovor.
8. Po čem največkrat zadiši iz tvoje pečice?
Po sladkih dobrotah.
9. Kaj narediš, ko ugotoviš, da je tvoj avtobus/vlak odpeljal pred tremi minutami, naslednji pa ne gre že čez 10 minut?
Grem na kavo ali v šoping. Če nečesa ne moreš spremenit, se nima smisla sekirat.
10. Kakšen je tvoj sanjski dopust?
Z možem, brez otrok, nekje kjer je vroče za znort, ob morju, ... (ker sem že več kot leto dni ves ačs doma z otroci, mi ne zamerit da si želim kak dan preživet brez njih, kjub temu da so zlati)
11. Katere tri skladbe/pesmi si največkrat predvajaš/prepevaš?
Uh.... načeloma le priložnostno poslušam radijske postaje ... ampak včasih se mi res zahoče "goveje"... včasih pa kak določen komad, ki me terapira ...npr. http://www.youtube.com/watch?v=5giWfpANMac

priznam, ni bilo lahko odgovorit :)

Odgovori na Tinina vprašanja
1. Kako kavo najrajši piješ?
Črno, brez sladkorja, brez mleka. 
2. Kateri je tvoj najljubši kraj?
Ta trenutek? Muljava. Rada sem tukaj.
3. Če bi se lahko vrnil v preteklost, kaj bi spremenik pri sebi, če sploh kaj?
hm... v bistvu se težko odločam (tehtnica) zato se ne morem niti odločit, če bi kaj spremenila...ker če bi, ne bi bila tukaj in zdaj, kar pa niti ni slabo ;)
4. Kaj ti je ljubše sladko ali slano?
Sladko.
5. Najljubši film?
huh, vedno gledam samo dobre - ne morem zdaj enega izpostavit ;)
6. Katera barva oblačila prevladuje v tvoji omari.
Rdeča.
7. Brez česa “ne moreš” v vsakdanjem življenju?
Sladkarij...
8. Katero prevozno sredstvo najpogosteje uporabljaš?
Avto.
9. Sončni vzhodi ali zahodi?
Vzhodi.
10. Najpogosteje uporabljena beseda?
Hahaha... če si predstavljaš, da sem večino doma z otroki, ... "ne tega ..." "Zala pejd se učit" - ok to so stavki vem vem
11. Jopica ali pulover?
Jopica.

Ok Tina, tvoja vprašanja so bila malenkost lažja od Nežinih.

Mojih 11 vprašanj nominirankam:
1. Kaj pomisliš, ko se pogledaš v ogledalo?
2. S čim te najbolj razjezi mož/partner?
3. Kaj počneš, ko si končno sama doma dve uri?
4. Kaj najraje namažeš na kruh?
5. Katera žival bi bila za en dan, če bi imela to možnost?
6. Koliko parov čevljev imaš v omari in koliko od tega jih nosiš?
7. Dež, sneg ali sonce?
8. Kateri del dneva si najbolj produktivna?
9. Tri stvari ki jih "moraš" narediti v času življenja?
10. Oblečena ali nagec na plaži?

Še nominiranke. Težko mi je tole izbirat, ker roko na srce sploh ne berem drugih blogov, le občasno kakšno objavo tu in tam ...
nominiram Martino da pobriše spet prah iz bloga ;)
in Diano zgolj zato da se malopoigra z nami ;) in Mojco da ne bo imela slučajno 5 minut prostega časa :)))


Evo to je to. Veliko časa mi je vzelo tole ;)
Zdaj pa hitro nazaj v gospodinjske tire ;)
 

 

8 komentarjev:

  1. Sedi 5.
    Jaz sem jo tud hotela zabrisat v koš z verižnimi pismi, pa...

    OdgovoriIzbriši
  2. Oprosti za težka vprašanja :), je bilo pa super prebrat odgovore. :)
    Kot zborovodkinja pa rečem, da je "nimam posluha" najslabši izgovor. :) Vsem je dan, le v različnem obsegu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ok:-) sem še naknadno razmišljala o glasbenikih, pa res nimam nikogar ki bi ga izpostavila... Hm? Jah ni ga...pa sem pomuslila če bi šla s kom na kavo, če je kdo taka legenda .... hm? Res kar vakuum dobim v glavi ob tem vprašanju. Pa ne da mi glasba ni pomemba, zelo, brrz nje res ne gre biti, ampak poslušam tako raznoliko. No, glede posluha pa ja, saj se strinjam;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj, če sebe vprašam enako vprašanje, tudi ne vem iz prve odgovorit, bi morala temeljito premislit. :)
      :)

      Izbriši
  4. No, saj medve se pa res že dolgo nisva nič igračkali skupaj ;) Pripravim, samo malo z zamudo bo (tako kot vse zadnje čase)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bom pa jaz povedal s kom bi šla na kavo. Zagotovo s Plestenjakom, glavo Modrijanov, še posebej pa vem, da bi šla z Alenko Godec, če bi ti zraven zamrmrala kakšen komad.
    No žena, je tako?

    OdgovoriIzbriši
  6. Vprašanje je s kom bi nastopila na odru :-P

    OdgovoriIzbriši