ponedeljek, 6. januar 2014

365 dni - 6. pozabljen

#365dni
#pozabljen
6/365 v škatli pozabljen nakit

Danes mi je beseda dala vetra.
Zjutraj sem pogledala današnjo besedo in ... nič. Tema. Črna luknja. Vakum. Nobene misli. Pozabljen? Čez dan sem večkrat poskušala ujeti tok misli, ki bi me pripeljale do fotografije in ni bilo učinka. Obupana sem se vdala v usodo, da bom neizvirna in objavila fotko lanskoletnega snega s komentarjem: lanski je pozabljen, letošnjega ni. Ko sem začela iskat fotko, je nisem našla ... v oči pa mi je padla fotka malega sešitega srčka na dlani, ki sem ga sešila pred leti. Ok. Našla sem novo rešitev. Blisknilo je: starega prijatelja ne pozabiš nikoli. Ok. Ta bo prava fotka. Kot nemalokrat med opravili uleti nekaj ali nekdo (ena od treh deklet me sigurno potrebuje, ko bi želala postorit nekaj malega zase in svojo dušo), ki me zmoti in odtavala sem drugam. Pozabila na današnjo nalogo že 18ič. Potem sem se z namenom, da naredim nekaj fotk za nek drug projekt, ki se ga lotevam, začela na mizo nositi škatle in škatlice z nakitom. Odprem prvo, ki jo največkrat odprem tudi ko potrebujem okrasje. Škljocnem. Odprem drugo, tretjo... In pri četrti, odprem ter pomislim: O tudi ta nakit je moj?! ... čisto pozabljen.
... in se mi je oddahnilo. Spoznala sem, da na ne bo šlo projekta 365 delati na silo, dan bo vedno sam poskrbel za rešitev. ;)


3 komentarji:

  1. O Jerneja! Jaz pa odkrivam, da sem pozabila, na to sorodno dušo. Berem te, kot bi brala moje misli in včasih mi gredo kocine pokonci, ko točno vem kaj bo sledilo vejici v tvojem zapisu. Včasih je prav srhljivo, veš?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakršenkoli komentar bi pokvaril tvojega, zato bom tiho :-)

    P.s. povem drugič ;-)

    OdgovoriIzbriši