sreda, 15. januar 2014

365 dni - 15. nasmeji me

#365dni
#nasmeji_me
15/365 nasmejijo me moje tri medvedkice

Zjutraj sem ob besedi pomislila najprej, da me največkrat in vsakodnevno nasmeji srednja hčerka. S svojimi dve in pol letnimi idejami je res duhovita, hecna in preseneča s svojimi izjavami. Potem sem pogledala tamajčkeno, ki se ves čas, ko ne spi itak smeji in ne morem drugače, kot da se ji smejim nazaj. Tudi ona me nasmeji vsakič, ko jo pogledam. Za srednjo ne morem tega rečt, ker je včasih že tudi lumpa, ker že govori, no, je prava reglja in takemu otroku se ne smehljaš ves čas. Mali pa res z nasmehom najlažje poveš kako ti je pri srcu. Ok...ampak ne morem fotkat malih dveh...ker me nasmeji tudi tretja nastarejša hči. Z leti pogostost nasmehov, ki jih povzročijo pada, saj raste število problemov. Saj veste, mali otroci - mali problemi, veliki otroci - veliki problemi. In kdor je to že izkusil ve, da je prekleto res. A tavelika pozna orodja, kako me nasmejat, kadar vidi, da se držim kislo, še posebej, če je ona sama povod za moje limonce. Naredit zna neko faco, ki me enostavno spravi v smeh - lahko bi rekla, da dobim napad smeha. Če sem še tako jezna, če sem ravno sredi prerekanja z njo, ni pomembno, s to grimazo mi poči nit in se enostavno začnem režat. Torej nasmejijo me vse tri, vsaka na svoj način, vsaka drugače, vsaka različno pogosto ob različnih trenutkih...
Vse tri ujeti v objektiv je nemogoče, predvsem ker ta srednja ne mara fotografiranja in zmore mirovat le sekundo in pol (v tem času komaj izostrim ...za škljoc pa je že ni več v objektivu). Torej fotkala sem njihove tri medvedke, pa naj oni predstavljajo moje tri medvedkice, ki me nasmejijo. Vsaki sem ga kupila ob rojstvu in z njo ostane v postelji...ta velika ga mečka že 12 let in pol...se mu vidi kajne; dobil je že pižamo, ker bi sicer že razpadel. Tamala ga še ne mečka in ne slini, zato je še pravi kosmatinec.


 No tole so moje tri medvedkice, a pravila so pravila...ta fotka ni od danes ;) 
Dodajam še igro: poveži medvedke z medvedkicami ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar